tisdag 8 mars 2011

I skuggan av ett träd.

Blev inte riktigt nöjd med bilden. Tycker inte alls om det svarta 'diset' som är istället för himlen. Det var en strålande dag, så himlen är helt klarblå.
Råkade strax efter att jag gjort bilden snubbla över en sida där jag fick lära mig en lösning till problemet. Mannen som gör dessa fantastiska hdr-bilder heter Dave Wilson.  Ta en titt på hans bilder!!! Mina är inte ens i närheten...fast vi gör dem inte på samma sätt heller...

Den översta bilden är med hans tips.
Den undre är min första.
Observera att jag gjorde om den här bilden från scratch så de är inte identiska på andra ställen heller. Visst är det rätt stor skillnad?




2 kommentarer:

  1. Jag är inte säker vilken jag gillar bättre!
    Jag gillar dem båda av olika skäl, och jag tror båda är vackra!

    SvaraRadera
  2. Fantastic & I agree w/ Lisa... both are beautiful! =)

    SvaraRadera