söndag 24 oktober 2010

Ordlös Onsdag - Konstig




3 kommentarer:

  1. Kanske inte så konstig men iallafall väldigt ovanlig. Jag har inte sett nån innan iallafall. Har du?

    Den betedde sig underligt oxå. Jag har ensam och den var trygg på sin sida staketet. När jag pratade med den la den sig ner mot marken och burrade upp halsen. Såg väldigt underligt ut. Den gjorde en massa konstiga ljud oxå. Jag vet inte om den kände sig hotad, men det lät inte riktigt så på ljuden. Kändes mer som om den var brunstig eller nåt...haha...


    Om ni inte redan gissat vad det är för fågel...så är det en svart svan.

    /Lillianna

    SvaraRadera
  2. Här har vi verkligen en riktig svanhals!
    Han/hon är nästan ormlik men vacker.
    Ser lite ledsen ut!
    Ha det gott och tack för värmande kommentarer inne hos mig!

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig sett svarta svanar i Sverige men jag vet att de finns. Däremot såg jag många i Brasilien.
    Visst ser den lite underlig ut med böjen på halsen...han gillade dig :D
    Må så gott!

    SvaraRadera