fredag 26 februari 2010

Fotoutställning

De flesta av hos har tusentals bilder liggande i datorn. Kanske några kommer på print och får se dagens ljus, men största delen får det inte. Aldrig alltså.

Därför är det extra roligt att få chansen att visa några alster, för folk i allmänhet. De vet inte vem jag är och jag vet inte vem de är.

Kanske gillar de bilderna, kanske ser de dem inte ens. Kanske är de inte i deras smak eller så går de förbi fönstret varje dag och njuter en stund. Vad vet jag?



De här bilderna hänger under mars månad i ett skyltfönster i centrala Huskvarna. Det är jag och en fotokompis som ställer ut tillsammans. Mina bilder är till vänster och hans är till höger. Har ni vägarna förbi så stanna gärna en stund och titta.



Och så sista bilden på bara mina bilder.



Skojigt när de väl sitter på plats, men ganska mycket jobb innan...

Kramisar från Lillianna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar